środa, 3 sierpnia 2011

Jak zarobić w sieci bez wychodzenia z domu??


Witam wszystkich serdecznie na moim blogu :)

Od pewnego czasu szukałem nowych form zarobku.... Mieszkam w malej miejscowości, niedawno skończyłem studia i siedzę na bezrobotnym:( w okolicach maja zacząłem szukać w sieci jak można zarobić bez wychodzenia z domu. Myślę, że byłem w podobnej sytuacji co Wy skoro weszliście na mój blog. Zacząłem rejestrować sie w programach partnerskich tj. chomikuj i inne, (od 3 m-cy brak jakiegokolwiek przychodu z tego programu, ale myślę, że to moja wina bo ostatnio zaniedbałem to:) ), próbowałem różnych sposobów aż trafiłem na stronkę

http://dobryzarobek.pl/index.php?id=30f0555645dba9901d1a8979a438f7a6 .

Do zapisania sie do tego programu namówił mnie znajomy, ale jako, że jestem z reguły ostrożny w wydawaniu, inwestowaniu pieniążków to zacząłem szukać na forum opinii innych użytkowników na ten temat…. Niestety natrafiłem na same NEGATYWNE OPINIE :( ale kolega cały czas mnie namawiał mówiąc „co Ci zaszkodzi zainwestować 5zł?? Jeżeli nie masz to Ci je dam a zobaczysz, że nie pożałujesz”. I tak się stało jestem w tym programie od połowy czerwca (tak długo zwlekałem ) przez pierwsze 2 tyg nic się nie działo…. Wysyłałem zaproszenia znajomym, używałem mailingu i nic. Aż w końcu w lipcu dokładnie 4 lipca 2011r. w okolicach 19 wszedłem na swoje konto i oniemiałem... pojawiły się pierwsze wpłaty) do końca lipca uzbierało już mi się 420 zł ale sierpień zapowiada się jeszcze ciekawszy. Na stronce na którą wejdziesz za pomocą linku umieszczonego powyżej jest napisane, że można zarobić nawet 6 000 zł, mi się jak na razie tyle nie udało ale udało mi się przekonać na 1 poziomie tylko 3 znajomych wiec ta sumka jest niższa, ale mam nadzieję, że za pomocą tego bloga uda mi się przekonać znacznie więcej osób i jestem przekonany, że za miesiąc może 2 podziękujecie mi w myślach za przekonanie do przystąpienia do tego programu

Na koniec umieszczam printscreen z banku aby przekonać niedowiarków takich jak ja:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz